Pages

Friday, June 17, 2011

Juvana

                                           Hi dan assalamualaikum semua.

Juvana dalam bahasa Inggeris bererti kenakalan Juvana. Juvana sebenarnya satu siri Drama Melayu di TV3. Saya suka drama itu! Walaupun saya mula menontonnya malam semalam, tetapi saya mendapat ketagih serta-merta. Dan kini, saya cuba untuk mengejar menonton siri ini. Saya akan menonton episod dari 1 hingga 6. Saya telah menonton episod 7 malam tadi, jadi tidak perlu untuk menonton sekali lagi. Untuk episod 7, ada kanak-kanak (yang sangat muda) telah dihantar ke sekolah itu. Daim dipanggil 'Kedah' bahawa kanak-kanak. Kedah bertindak dengan Fimie Don benar-benar dan benar-benar luar biasa. Dia kecil dan kurus, beliau juga mempunyai mulut yang besar. Beliau sentiasa mencari diri untuk membuat Botak marah. Saya suka Botak <3 hehehe Oh, Panjang episod malam tadi adalah benar-benar sedih kerana kawan, kematiannya Fit. Dia menangis seperti kanak-kanak yang telah hilang. Bagi saya, dia lelaki yang paling kacak daripada semua Juvanians. hehe Tetapi saya masih seperti Botak kerana wataknya. Saya suka watak buruk seperti Botak. Dia suka kucing. hehe